domingo, 5 de noviembre de 2017

Valoració global


Primerament, m'agradaria dir que l'assignatura ha estat bastant curta, a causa que en aquest quadrimestre teníem les pràctiques i s'ha hagut de programar tot en un període de temps més curt, però deixant de costat aquest aspecte, he de dir que l'assignatura ha estat molt bé organitzada, encara que sí que és veritat que hi ha hagut pràctiques que potser necessitaven més temps per ser realitzades.

També m'ha agradat molt les pràctiques realitzades durant l'assignatura, ja que eren molt dinàmiques i ens han aportat conceptes i maneres diferents de treballar a l'aula. A més, en aquest temps també he conegut a gent nova i això m'enriqueix molt i m'agrada.

En general, he aprés bastant tant a la classe pràctica com a la classe teòrica de Literatura Catalana Infantil, a més d'enriquir una mica més el meu nivell de valencià.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Valoració global

Primerament, m'agradaria dir que l'assignatura ha estat bastant curta, a causa que en aquest quadrimestre teníem les pràctiques i...