domingo, 29 de octubre de 2017

Carles Cano


Aquest autor va ser el que el meu grup i jo representarem. Hem elegit a Carles Cano, per què després de buscar informació sobre aquest autor, em va entrar la curiositat de conéixer millor. Per a explicar aquest autor aneu a fer un vídeo "draw my life", on expliquem la seua vida i obres destacades. Després van fer un teatre representant les obres més característiques de Carles Cano. Els diàlegs els hem creat totes nosaltres i la veritat que ens va agradar molt fer aquest treball, encara que també hem dedicat molt temps a fer-la.

Des de la meua opinió, pense que la nostra animació va agradar al públic i nosaltres hem quedat satisfetes amb el treball realitzat. També pense, que l'activitat feta ens va ajudar a contar la història i obres d'un autor d'una manera més entretinguda, per això hem elegit el teatre, ja que els xiquets entén millor les coses si es representen, en comptes d'explicar l'autor com si fóra una exposició.

Ací deixe el nostre díptic que hem fet explicant la vida de l'autor, les obres interpretades a l'animació lectora i unes propostes didàctiques:






També m'agradaria deixar el "draw my life" que els meus companys i jo vam fer per explicar a la classe la biografia de Carles Cano.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Valoració global

Primerament, m'agradaria dir que l'assignatura ha estat bastant curta, a causa que en aquest quadrimestre teníem les pràctiques i...